piątek, 31 marca 2017

Figurkowy Karnawał Blogowy -edycja XXXI - Biały Kruk.

Dziś szybciutko. Pisane na telefonie. Gdzieś w podróży.
Tematem przewodnim tej edycji jest : Biały Kruk.

Chciałbym Wam przedstawić jedną z moich perełek w kolekcji. Album z pracami dwóch artystów: Johna Blanche'a i Iana Miller'a.









Książka ukazała się chyba około roku 1992. Kupiłem ją za jakieś niewielkie pieniążki. Tylko dla jednej rzeczy. Dla prac Millera. Właśnie. Jego Khorne  prześladuje mnie do dnia dzisiejszego.

Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Klimat się wylewa z ilustracji Millera. Blanche jakoś mniej do mnie przemawia. Chociaż ilustrację na polskim Potępieńcu uważam za bardzo klimatyczną!

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie wywołało u mnie atak silnej nostalgii! Dziś już nie robią takich ilustracji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam. Wydaje mi się że ilustracje Millera królowały także w słynnym dodatku do Warhammera - Slaves to Darkness. Pisze tylko o nim bo miałem kiedyś w rękach jego kserokopię...:-)

      Usuń
  3. O kurcze, niezła sprawa. Grafikę z 'Potępieńca' chyba tam widzę i z rulebooka do WFRP :). Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre oko. Masz rację! Na tym samym zdjęciu jest ilustracja do książki, która miała duży wpływ na moją wyobraźnię. Gormenghast - Mervyna Peake :-)
      Gorąco polecam cały cykl.

      Usuń